Konkurs wideo Zenni - zdobywca pierwszego miejsca!

News

Zwycięzcą pierwszej nagrody, który zabierze do domu $10,000, jest Steve Flavin z San Francisco, którego filmik pokazujący jak łatwo i przyjemnie jest korzystać ze strony internetowej Zenni Optical zrobił ogromne wrażenie na naszym panelu blue-ribbon.

Na wieść o tym, że jest jednym ze zwycięzców, Flavin, który potwierdził, że posiada pięć par Zennisów i obecnie "buja się w pełnych okularach", powiedział: "Prawie mi się nie udało! Miałem mnóstwo projektów freelancerskich przed wakacjami i czułem się wypalony. Wierzcie lub nie, ale skończyłem i złożyłem go dosłownie kilka minut przed terminem." Kiedy zapytaliśmy, jak wyda swoją wygraną, powiedział: "Na pewno nie przeszłoby mi przez myśl, żeby zamówić kilka nowych okularów. Jestem oficjalnie uzależniony".

"Uwielbialiśmy to, jak Steve przekazał tak wiele z najlepszych cech strony internetowej" - powiedział Varnai. "Jedną ze wspaniałych rzeczy w filmie Steve'a jest to, że pokazuje on ludziom, którzy mogą być jeszcze niechętni do zamawiania okularów online, jak bardzo jest to proste. Chcemy, aby każdy wiedział, że może skorzystać z fenomenalnych oszczędności, które oferujemy, a wideo Steve'a doskonale spełnia to zadanie."

Sprawdź wpis Steve'a poniżej i daj nam znać, co myślisz!

Poznajcie naszych zwycięzców:

Zenni: Czy napisałeś, wyreżyserowałeś i wystąpiłeś w filmiku?
Steve: Tak, tak i tak. ????

Zenni: Kim byli aktorzy w teledysku?
Steve: Tylko ja i mój internetowy doppelgänger.

Zenni: Jak długo trwało kręcenie?
Steve: Spędziłem kilka tygodni myśląc o tym i planując, ale faktyczne kręcenie zajęło tylko kilka godzin. Kiedy już wiedziałem co chcę zrobić, wszystko potoczyło się dość szybko. Ponieważ pracowałem niezależnie, kręciłem w moim mieszkaniu, kiedy było mi wygodnie.

Zenni: Czy podczas kręcenia sesji zdarzyły się jakieś zabawne, dziwne lub kłopotliwe rzeczy?
Steve: Prawie tego nie zrobiłem! Miałem mnóstwo projektów freelancerskich przed wakacjami i czułem się wypalony. Rozważałem zrobienie sobie przerwy i nie wzięcie udziału w konkursie. W dniu ostatecznego terminu zmieniłem zdanie; uznałem, że skoro mam już pomysł, to równie dobrze mogę sprawdzić, czy uda mi się stworzyć coś porządnego przed północą EST (9pm mojego czasu). Wierzcie lub nie, ale skończyłem i wysłałem go dosłownie kilka minut przed upływem terminu.

Zenni: Jakie były szczególne wyzwania, z którymi musiałeś się zmierzyć podczas tworzenia tego filmu?
Steve: Decyzja o tym, które kadry umieścić w filmie. W rzeczywistości nakręciłem kilka ujęć modelki więcej niż pojawiło się w ostatecznej wersji, ale limit czasowy pozwolił tylko na tyle z nich.

Zenni: Czy wygrywałeś już wcześniej w innych konkursach?
Steve: Nie ostatnio. Minęły lata odkąd brałem udział w jakimkolwiek konkursie, więc to była fajna odmiana!

Zenni: Ile posiadasz Zenni Pair?
Steve: Pięć (jak dotąd).

Zenni: Jak długo robisz zakupy w Zenni online?
Steve: Zamówiłem moją pierwszą parę pod wpływem kaprysu zeszłego lata. Uwielbiałem moje poprzednie oprawki i nosiłem je przez lata, ale zdecydowałem, że nadszedł czas, aby je wycofać i spróbować innego wyglądu. Przyciągnął mnie Zenni, ponieważ był niedrogi, więc ryzyko było niskie, a poza tym podobały mi się opcje niestandardowe (przyciemnianie, soczewki fotochromowe itp.) i łatwość zamawiania. Byłam mile zaskoczona tym, jak bardzo podobają mi się one na żywo - i zdałam sobie sprawę, że mogę kupić kilka innych par za mniej niż całkowity koszt moich poprzednich oprawek. W końcu kupiłam cztery kolejne pary (wtedy właśnie zauważyłam konkurs). Jestem oficjalnie uzależniona!

Zenni: Full-rim, half-rim czy rimless?
Steve: Wszystkie powyższe! Ostatnio jednak noszę full-rim.

Zenni: Jak wpadłeś na pomysł swojego filmiku?
Steve: Myśl o tym, że moje zdjęcie ożywa i pomaga mi w przeglądaniu strony internetowej była dla mnie zabawna, a reszta pomysłu po prostu wpadła na miejsce. Od początku wiedziałem, że chcę zrobić coś głupiego - w zasadzie komiczne przerysowanie mojego rzeczywistego doświadczenia.

Zenni: Czy masz inne hobby poza filmowaniem?
Steve: Lubię fotografię - zarówno filmową, jak i mobilną. Jak możesz sobie wyobrazić, jestem uzależniony od Instagrama (@steveflavin).

Zenni: Gdybyś miał tylko dwa słowa, aby opisać Zenni Optical, jakich słów byś użył?
Steve: "Cheap chic". Gdybym miał trzy słowa: "Changing it up".

Zenni: Dlaczego nosisz okulary?
Steve: Jestem krótkowidzem - choć równie dobrze mógłbym nosić kontakty lub poddać się operacji korekcyjnej. Zawsze lubiłem okulary jako modny dodatek; fakt, że potrzebuję ich, aby widzieć, jest prawie bez znaczenia!

Zenni: Jak wydasz pieniądze (Czy wydasz pieniądze na nowe okulary?
Steve: Szczerze mówiąc, nadal jestem w stanie przetworzyć tę wiadomość, ale na pewno nie przeszłoby mi przez myśl, żeby zamówić kilka nowych okularów. ????

Pytania dotyczące ekipy:

Zenni: Twój filmik zrobił na nas wszystkich wrażenie sposobem, w jaki pokazałeś wiele funkcji strony. Co szczególnie podoba Ci się na naszej stronie?
Steve: Przeglądałem wiele innych stron z okularami i Zenni jest zdecydowanie jedną z najlepszych, jeśli chodzi o możliwość wykorzystania Twojego zdjęcia do wirtualnego przymierzania. Doceniam również czystą, prostą fotografię produktów i łatwość filtrowania według stylu, koloru lub materiału. Więc w zasadzie wszystko, co pokazałem w filmie!

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o Steve'ie i jego innych projektach, możesz sprawdzić jego stronę internetową tutaj!